Temàtica: Agricultura

FESTA DE LA TORTUGA

El nostre esdeveniment anual més important! Una festa dedicada a explicar la nostra tasca plena d’activitats naturalistes per tota la família!

Data: 06/06/2020
Horari: tot el dia
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Preu: segons activitats escollides

PASSEJADES DELICIOSES

Passejada guiada per conèixer els projectes de la Fundació Emys i la custòdia del territori, tot degustant diferents productes de la terra.

Data: 08/02/2020
Horari: De 11h a 13h
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
A càrrec de tècnics de la Fundació Emys
Preu: 15€/adult i 8€/infant

REGALA EMYS

Aquestes festes regala Emys i fes un regal diferent: una experiència, una formació, un tiquet de compra, un dinar, un curs o un apadrinament d’una tortuga d’estany.

Vàlid fins al juny

Formació

JORNADA HORTICULTURA ALT VALOR NATURAL. Beneficis i impactes de l’agricultura sobre el medi: propostes per millorar la biodiversitat

L’agricultura genera grans impactes sobre el medi ambient. Sovint s’exposa què pot fer la biodiversitat per l’agricultura i quins beneficis ens aporta; en canvi, en aquesta jornada proposem canviar la perspectiva.

Data: 14/09/2019
Horari: De 9 a 13 hores
Professorat: Ander Achotegui, tècnic Fundació Emys responsable d’agricultura, ambientòleg i doctor en ecologia
Preu: Gratuït

Cursos

CURS HORTA ECOLÒGICA: fonaments per a l’horticultura ecològica (10 ena edicició)

Formació en horticultura ecològica amb l’objectiu de que els participants aprenguin a menar un hort ecològic i descobreixin les tècniques i eines que fan possible l’eficiència i garanteixin la qualitat del producte que estan produint.

Data: Inici 18 de gener a l’11 de juliol (dissabtes matí)
Horari: de les 9 a les 13 hores
Professorat: Pendents de confirmació
Preu: 175€
Homologat per Dep. Agricultura i amb reconeixements de crèdits de la UdG.