Temàtica: Gastronomia

FESTA DE LA TORTUGA 2019

Un any més dins la setmana de la natura celebrem la festa de la tortuga! És l’esdeveniment anual més important de la Fundació Emys, on farem xerrades, tallers, activitats ambientals, dinar popular,… i amb concert del grup d’animació Xiula!
Data: 09/06/2019
Horari: de 9h a 18h

Formació

TALLER D’ELABORACIÓ DE RATAFIA

Si creus que la Ratafia és part de la cultura de la nostra terra, ets seguidor incondicional del seu gust i aroma, però quan arriba el juny no saps ni com posar-t’hi, aquest taller és per a tu. Aprendràs què és la Ratafia, com fer-la, filtrar-la i degustar-la. Anima’t a venir, sortiràs amb la teva pròpia Ratafia cap a casa!

Data: 8, 22 i 23 de juny
Horari: 10.00 a 13.00 o de 16.00 a 19.00 hores
Professorat: La Sobirana
Preu: 45€

REGALA EMYS

Aquestes festes regala Emys i fes un regal diferent: una experiència, una formació, un tiquet de compra, un dinar, un curs o un apadrinament d’una tortuga d’estany.

Vàlid fins al juny