Temàtica: Medi ambient

FESTA DE LA TORTUGA

El nostre esdeveniment anual més important! Una festa dedicada a explicar la nostra tasca plena d’activitats naturalistes per tota la família!

Data: 06/06/2020
Horari: tot el dia
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Preu: segons activitats escollides

REGALA EMYS

Aquestes festes regala Emys i fes un regal diferent: una experiència, una formació, un tiquet de compra, un dinar, un curs o un apadrinament d’una tortuga d’estany.

Vàlid fins al juny

Can Moragues

VISITA A LA FINCA DE CAN MORAGUES

Vine a conèixer l’Espai Can Moragues, el lloc on la Fundació Emys desenvolupa la seva tasca ambiental i social!

Data: 01/02/2020
Horari: A les 11h
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Tècnics de la Fundació Emys
Preu: Gratuït

Cursos

CURS HORTA ECOLÒGICA: fonaments per a l’horticultura ecològica (10 ena edicició)

Formació en horticultura ecològica amb l’objectiu de que els participants aprenguin a menar un hort ecològic i descobreixin les tècniques i eines que fan possible l’eficiència i garanteixin la qualitat del producte que estan produint.

Data: Inici 18 de gener a l’11 de juliol (dissabtes matí)
Horari: de les 9 a les 13 hores
Professorat: Pendents de confirmació
Preu: 175€
Homologat per Dep. Agricultura i amb reconeixements de crèdits de la UdG.