Visita a Can Moragues

Data: Propera visita 06/10/2018 (cada primer dissabte de mes)
Horari: a les 10:00h
Professorat: Tècnics Can Moragues
Preu: Gratuït
INSCRIU-TE
Vine a conèixer l’Espai Can Moragues, el lloc on la Fundació Emys desenvolupa la seva tasca ambiental i social!

Començarem visitant les tortugues i la bassa natural, on cuidem la biodiversitat dels espais humits. Després anirem a veure l’obrador de melmelades i salses ecològiques, el nostre primer projecte d’economia verda, on utilitzem varietats tradicionals i ocupem persones en risc d’exclusió social. Seguidament anirem a veure l’hort demostratiu i experimental d’agricultura ecològica i varietats antigues i finalment us ensenyarem el nostre últim projecte, el Rebost de Can Moragues, una botiga amb punt de degustació on s’hi trobem productes ecològics, de proximitat, custòdia i que tenen molt present la vessant social.

Podeu venir amb la família, la parella, els amics….!! Us hi esperem!!

Inscriure's

Fundació Emys