BOARD

marc

Marc Vilahur Chiaraviglio

Direcció i innovació
Marc Vilahur és llicenciat en Ciències Ambientals, màster en gestió d’espais naturals i màster en direcció de ONGs, el seu treball s’orienta en desenvolupament rural sostenible, custòdia del territori i economia verda.
montse

MONTSE CASALPRIM

Educació i voluntariat
Montse Casalprim és llicenciada en ciències polítiques, postgrau amb lideratge i gestió de persones, amb el certificat del CAP i directora de lleure. Amb una àmplia experiència en el món associatiu i d'educació en el lleure els seus interessos es centren en l'educació ambiental com a eina bàsica per una bona gestió de l'entorn.
pau-sunyer

Dr. Pau Sunyer

Conservació i Recerca
El Dr. Pau Sunyer és llicenciat en Biologia i Doctor en ecologia per la UAB amb experiència en gestió de fauna i ecosistemes. Apassionat de la natura i interessat en el coneixement de la seva relació amb l'humà.
Ander

ANDER ACHOTEGUI

Gestió agrària i forestal sostenible
Ander Achotegui és llicenciat en Ciències Ambientals i doctor en Ecologia per la UAB, amb experiència en plagues forestals. Els seus interessos principals són el canvi global i la gestió forestal i agrícola.
ivette

Ivette Casadevall Cufí

Comunicació
La Ivette Casadevall és graduada en Publicitat i Relacions Públiques, especialitzada en Comunicació al Tercer Sector, i treballa com a tècnica de comunicació a la Fundació. Convençuda de l'ús de la comunicació per al canvi social i és molt activa en l'entorn associatiu i social.
genis

Genís Rovira Turón

Tècnic de projectes
Genís Rovira és Educador Ambiental per l'IES Montilivi i treballa com a educador ambiental a l'entitat. Combina la seva professió amb la passió per la natura i l'educació en el lleure on actua com a cap a l'AEIG Roca Guillera de Santa Coloma de Farners.
WhatsApp Image 2020-01-28 at 11.19.47

Ona Font Rifà

Tècnic de projectes
Ona Font és Llicenciada en Biologia i especialitzada en Zoologia. Naturalista de vocació i amb una llarga experiència en educació des de infants fins a estudiants universitaris. Els seus interessos es centren en la conservació i la conscienciació ecològica de les noves generacions.

CONSELL ASSESSOR

matteo-giannattasio-ogm1

Matteo Giannattasio

Assessor científic
En Matteo Giannattasio és metge i agrònom. El seu principal interès científic és en relació als mètodes de cultiu, la qualitat dels aliments i la salut humana.

SPONSORS AND FUNDERS

ACJ