ECONOMIA VERDA

ÀREA D'ECONOMIA VERDA

Per a una gestió que perduri en el temps és imprescindible la generació de projectes vitals que permetin viure a la gent de conservar la natura. L’economia verda és la nostra aposta per fomentar activitats econòmiques que alhora que conserven la natura, permeten als qui ho fan viure d’aquesta gestió, facilitant així una gestió sostenible a llarg termini.

Aquests projectes neixen per la convicció que cal transformar el model agroalimentari actual a un model més sostenible. Això passa per escurçar la cadena de producció, distribució i consum dels aliments, per fomentar el consum de varietats tradicionals, per augmentar la diversitat d’espècies als nostres plats, per avançar cap a una societat més justa i per treballar amb pràctiques agrícoles que tractin els conreus com un ecosistema més que interacciona amb la resta i no els perjudica.

A la Fundació Emys també treballem amb la voluntat que la sostenibilitat s’estengui en l’àmbit social. És per això que, de la mà de la Fundació Astres, col·laborem perquè aquests projectes insereixin persones de col·lectius desafavorits del territori.

El Rebost de Can Moragues

El Rebost de Can Moragues és un pas més en la voluntat de treballar la conservació des d’una visió integral, fomentant una economia lligada a la conservació del territori des de l’agricultura. El Rebost és un espai de restauració amb botiga ecològica on es poden comprar i degustar els productes dels i les nostres agricultores en custòdia.

La carta del Rebost es centra en els ingredients ecològics i la seva qualitat com a protagonistes, i demostra que gaudir menjant i conservar la natura alhora és possible. També es realitzen activitats a El Rebost per divulgar la sostenibilitat alimentària i augmentar el coneixement en aquest àmbit.

Vine a tastar els plats del Rebost!

El Rebost de Can Moragues
Botiga Can Moragues

La botiga ecològica

La botiga del Rebost és un punt de venda on només hi trobarem productes ecològics, des de fruites i verdures fresques de varietats tradicionals i de productors/es en custòdia o de proximitat, passant per carns, embotits i làctics fins a producte sec com podrien ser pastes, llegums, galetes, cereals i altres. Els productes de la botiga són únics, de proximitat i de petits productors de la zona a un preu just pel consumidor i el productor.

Visita la botiga ecològica del Rebost!

Els nostres productes

Les Melmelades i Conserves ecològiques Can Moragues són el resultat de la col·laboració entre la Fundació Emys i la Fundació Astres. L’objectiu d'aquest projecte és la creació de productes que tinguin en compte la conservació del territori utilitzant ingredients ecològics i de productores en custòdia, i tinguin en compte la vessant social donant oportunitats laborals a persones de col·lectius vulnerables.

D’aquesta manera produïm melmelades i salses ecològiques que tenen en compte la sostenibilitat ambiental i social.

Coneix els nostres productes!

Productes Can Moragues

Les nostres productores es custòdia

Per què anar a buscar lluny allò que tenim a prop? Per què estar sempre pendents de la novetat quan tenim tresors que hem oblidat? Per què comprar aliments anònims quan tenim companys/es que ens ofereixen el millor de la seva collita? El Rebost de Can Moragues és un projecte sense ànim de lucre que t'acosta els millor productes, ecològics, de proximitat i de varietats locals del territori.

Fundació Emys, mitjançant l'assessorament dels seus agricultors i ramaders en custòdia del territori, garanteix que les seves produccions són el màxim de respectuoses amb la natura.