Voluntariat

Retirada de vegetació invasora a la Riera de Rissec d’Anglès

Es tracta de la riera que creua la vila d’Anglès de sud -oest a nord-est  i desemboca al riu Ter. Al seu pas pel poble es veu envaïda per la canya americana.

Amb la nostra acció tallarem aquesta canya que ocupa els marges de la riera i la retirarem perquè en cas d’avingudes l’aigua circuli lliurement per la llera i desemboqui al riu sense arrossegar tot aquest material.

• Horari:

De 10h a 13h aprox.

• Lloc de Trobada:

Carrer del Ter cantonada amb Avinguda Antoni Gaudí. Ubicació de Google Maps: https://goo.gl/maps/Pj6hQfVhadvNGbUw5

• Altra informació pràctica:

Cal portar calçat i roba còmodes segons la previsió meteorològica, barret, cantimplora i esmorzar.

•  A càrrec de Fundació Emys:

Aigua, guants i material per fer el voluntariat.

Aquesta és una acció del projecte “Vitamina N. Dosis per connectar amb la natura”, el qual s’està duent a terme des de l’Àrea d’educació i voluntariat. Els objectius del projecte són: a) Recuperar i reforçar el vincle amb la natura; b) Acompanyar l’aprenentatge i estimular el pensament crític; c) Fomentar la individualitat col·lectiva; d) Crear un impacte positiu; e) Fomentar l’esperança. I d’aquí se’n deriva l’acció de Ens mobilitzem, la qual inclou totes les accions de voluntariat.

Més informació del projecte clicant aquí.

MOLTES GRÀCIES

El projecte és possible gràcies al suport del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, l’ajuntament de Sils, Maçanet de la Selva, d’Anglès, Caldes de Malavella i Santa Coloma de Farners.