Cos Europeu de Solidaritat (CES)

CALENDARI:
INICI: Març 2021

FINAL: Desembre 2021

• Conèixer diferents maneres de conscienciació i sensibilització per part del participant del funcionament d’una entitat ambiental.
  • Experiència a nivell professional permetent el desenvolupament personal en diferents àmbits: evolució, creixement i adquisició de competències.
  • Aprendre una nova cultura i idioma tot coneixent un altre país.

PRESSUPOST: 21.601€

RESUM:

El Cos Europeu de Solidaritat és un cos de voluntariat a nivell europeu i que permet realitzar moltes activitats englobant diferents temàtiques. Aquests projectes són una excel·lent oportunitat per aprendre noves habilitats, passar temps a l’estranger o bé aprendre una nova cultura i idioma.

El projecte de l’ESC a la Fundació Emys permet a un màxim de 3 voluntaris/es per any poder estar treballant en alguna de les àrees de la Fundació fins a 9 mesos.  Realitzant tota mena de feines, des de l’àrea de conservació passant per educació, economia verda o gestió sostenible.

Aquest any 2021 van arribar a la Fundació tres voluntàries europees provinents d’Itàlia, Irlanda i Catalunya, la Francesca, la Judy i la Laia. Han estat amb nosaltres tots aquests mesos ajudant-nos en les àrees de gestió sostenible, conservació i comunicació respectivament.

RESULTATS

• A la finalització del projecte.

PUBLICACIONS AL BLOG: